Czy aby na pewno?

Wszystko ma swoje granice. Przede wszystkim zaufanie do „obcych”. Oficjalnie jestem na NIE dla uchodźców. Dlaczego? Czytajcie dalej.

Może uważacie, że źle myślę, że to tylko ludzie którzy uciekają ze swojego kraju, bo jest tam wojna, że wszyscy powinniśmy ich ugościć i pomóc. Z góry odpowiem na wasze nieme pytania.

Czy od początku byłam przeciwna?

Nie, na początku byłam za przyjęciem uchodźców. Myślałam sobie, że przecież oni są tylko ludźmi i nie byłoby to ludzkie, gdybyśmy ich nie przyjeli. Poza tym jako członkowie Unii Europejskiej, nie mogliśmy zostawić np. Grecji z tym problemem. Gdybyśmy my potrzebowali pomocy, bylibyśmy oburzeni, gdyby nikt nam nie pomógł.

Czy miałam obawy związane z uchodźcami?

I to ile! Bałam się i wciąż się boję w szczególności po ostatnich wydarzeniach! Wcale nie uśmiecha mi się perspektywa zamachu terrorystycznego!

Czy jestem nietolerancyjną osobą?

A skąd! Szanuję każdego człowieka tak samo (chyba, że ta osoba mnie nie szanuje). Jestem absolutną przeciwniczką przemocy i wszelkiego rodzaju negatywnym czynom w stosunku do innych.

Ale to co się wczoraj zdarzyło w Paryżu, przekracza moje wszelkie granice. Do tej pory nie zdawałam sobie sprawy jak bardzo jestem przerażona wydarzeniami które mają miejsce tak blisko nas! Dzisiaj rano, musiałam się upewniać, że moi znajomi mieszkający w stolicy Francji żyją i mają się dobrze. Co będę przeżywać, gdy taki atak będzie miał miejsce u nas?

Toleruję wszystkie narody, lecz ślepych wyznawców islamu nie zdzierżę! Nie chce ich u siebie w kraju i nie chcę się bać wyjść na ulicę!

Pomóżmy im, ale nie u nas. Pomóżmy im odzyskać ich państwo i zamknąć tę puszkę pandory. Oczywiście wiem, że wojna w ich kraju nie jest jedynym powodem. Nie myślcie, że jestem idiotką, nie mniej jednak musimy coś z tym zrobić.

I to jest pierwszy raz, kiedy się cieszę, że w wyborach wygrał PiS. Może chociaż tę obietnicę spełni i będzie walczył, by uchodźcy nie osiedlali się w Polsce.

I oczywiście żeby nie było wątpliwości, nie jestem osobą pozbawioną serca. Po prostu moje aktualnie łączy się w bólu z każdym Francuzem który wczoraj stracił bliską osobę w imię „Boga” w którego nie wierzy. Allah Akbar, czyż nie?

Jeśli podoba Ci się w naszym pastelovvym świecie polub nasz fanpage, aby być na bieżąco!

12249620_529021303925559_7457637339961304012_n

Bez nazwy &patselove team

3 thoughts on “Czy aby na pewno?

  1. Muriel Meg says:

    Problem w tym że w haśle „uchodźcy” tych ludzi którzy naprawdę chcą ratować swoją rodzinę jest niewiele.. mówiąc rodzinę mam na myśli normalny model a nie 3 żony i po 12 dzieci mężczyzn którzy liczą na łatwy zarobek, są zdrowi i mogą walczyć.. zresztą gdyby ci którzy robią te piekielne zamieszki wzięli się walki w swoim kraju mieli by wygraną każdą wojnę.. prócz tego z tą plagą przedostają się właśnie terroryści odpowiedzialni za tragedię w Paryżu, to co się tam stało jest straszne o.o
    w pełni się z tobą zgadzam, mieli zamknąć granice jeszcze za nim w ogóle je otworzyli..
    współczuję również twoim przyjaciołom, bycia w takiej sytuacji. Moim bliscy mieszkają w Hamburgu i to co się tam dzieje jest nie do pojęcia :c

    Lubię to

    1. pastelovve says:

      Zgadzam się całkowicie! Przecież większość z tych uchodźców to młodzi mężczyźni! Najlepsze jest to, że w wiadmościach częstko pokazują „jak wiele dzieci, kobiet i mężczyzn cierpi”. Ja tam widzę samych facetów! I sporadycznie kobietę.
      Ci mężczyźni gdyby chcieli to mogli by walczyć o swój kraj. Dodatkowo, błagam oni przeciwż wybrzydzają! „Nie będę tu mieszkał! To nie są warunki europejskie!”. Jeśli oni mówią takie rzeczy to doprowadzają mnie do białej gorączki. Oni nie są uchodźcami, tylko emigrantami ekonomicznymi.

      Lubię to

      1. Muriel Meg says:

        doskonałe określenie 😉
        czytałam nagłówek „zdrowi mężczyźni i iphonami” tacy to mają biedę? wbijają do europy jak pasożyty żeby jak pasożyty się tu dorobić a razem z tym plaga terrorystów, chorych i Bóg jeden wie czego…
        i jeszcze z Polski uciekają >chwała< bo w Polsce nie godzą się na takie warunki.. "sprowadzenie rodziny, 3 tysiące na łebek z socjalnego, mieszkanie i media" o.o nie jeden polak chciałby na rodzinę 3 tysiaki! -_-
        dla rodaków pracy nie ma dla nich w ogóle się żadna nie znajdzie.. dobrze się tu nie wprowadzają ale jak uderzają na niemcy, francje to strach ://

        Lubię to

Skomentuj

